You're the one that I want

Nu är jag tillbaka efter att inte ha skrivit något på en hel dag, jag är trots allt inte beroende av bloggen som folk påstått. Jag skulle lätt kunna strunta i att skriva idag också men vill ju inte göra våra läsare ledsna och inte heller mina bloggkompisar ;)

Så får helt enkelt slänga in ett inlägg...

Gårdagen och dagen har varit bra.
Tråkigt nog åkte killarna ur inomhus-SM igår, förlorade med 5-3. Motståndarnas målbur var verkligen med dom igår, tror vi hade 3 eller 4 stolpar, oturligt, och sen satte dom sina chanser. Men så kan det bli!

Idag hade vi estet där vi jobbar på att sätta ihop en egen dans. Vi har ny låt och nya danssteg. Idag har vi gjort mer än vad vi har gjort dom senaste lektionerna så det känns bra. Låten vi ska dansa till är You're the one that I want från Grease, sjukt rolig att dansa till!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0