Vinterns återkomst

Hej där ute i det fina vädret!

Det har snöat praktiskt taget hela dagen och ni som hoppades på att våren var påväg, ha! där fick ni allt. För jag var ju inte en av dom...
Ännu gladare blev jag när jag såg på vädret imorse att det ska bli kallare igen och komma ännu mer snö, solen kommer dock att visa sig några få gånger om det nu ska muntra upp en.

Idag så har jag och pappa varit och kollat fotbollsskor och jag fick faktiskt med mig ett par hem + ett par benskydd. (Förlåt Emma, jag vet att vi skulle åka och kolla på tisdag innan träningen men jag hade inget för mig så jag föreslog det för pappa och han nappa. Självklart åker jag med dig på tisdag innan träningen och kollar! Jag har ju faktiskt inget val då du kör den här veckan)

Gårdagen måste jag säga var mycket trevlig bortsett från två förluster. Den första stod Djurgården för och den andra stod Emilia för. Hon valde att dra ut istället för att se film med mig och Emma, som faktiskt var planerat ett bra tag innan. Men jag och Emma anpassar oss bra och gjorde det bästa av situationen :)


ADIDAS X ABSOLADO  FG JR WHITE  / YELLOW
Här har vi mina nya fotbollsskor, dom satt grymt bra på foten måste jag säga!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0