Vårtecken

Såg i tidningen idag att björnarna har vaknat på skansen, det måste ju verkligen vara ett vårtecken om något?
Började planera för att åka dit nästa helg och kolla, men sen kom jag på att då är vi ju i Turkiet så de blir ju ganska svårt! Får ta mig en sväng dit helgen efter kanske :)

Sen har jag lovat mig själv att jag ska åka till kolmården också nu i vår. Har inte varit där sen jag var lite, tror att man uppskattar det på ett helt annat sätt nu. Kanske stannar över en natt, läste att de hade något erbjudande med hotell och SPA, skulle inte vara helt fel!

Vad lätt det är att drömma sig bort! Nej nu ska jag ta och vara och agera lite här i nuet, massa saker att skicka iväg!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0