Gårdagens bravader

Jag kan ju då börja detta inlägg med att berätta att det blev inte att sitta hemma igår, jag följde med tjejerna ut och jag ångrar inte att jag gjorde det.

Vid halv nio kom jag till Emilia place där dom "förade", gick otroligt sakta och ingen av dom var ens lite påverkade. När det sedan var en kvart kvar tills taxin skulle komma så blev det dock fart på det hela, nu sveptes det, glas efter glas och vinet i dunken tog snabbt slut.

Vi drog till Friday's där vi mötte upp Emilias jobbarkompis och en vän till honom. Shottar och strawberry daquries beställdes in flitigt och dom gick åt i samma takt. Notan blev ganska hög kan jag tänka mig...

Efter Friday's blev det att dra till Magenta där vi shakea loss lite och drack ännu mer. Och jag som sagt att jag inte dricker under säsong, men en gång är ingen gång, eller hur? Champange i mängder kom in till vårt lilla bord, kändes väldigt flott och öveklassigt. Tillhör ju inte vardagen precis, inte min i alla fall.

Efter det så drog jag och Emma till donken, fick skjuss dit av några icke svenskar som ville vara vänliga (mkt snällt må jag säga), Emilia blev utslängt från Magenta och Whiteroom och lite annat smått och gott hände.
Nu har ni åtminstone fått några detaljer (;

Hoppas ni hade en bra fredagskväll, för det hade jag och jag tror att resten i mitt sällskap också hade det.



xoxo

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0