snart helg igen

Vart lite dålig uppdatering från min sida, Ska bättra mig!

Haft väldigt mkt att göra på jobbet den här veckan, det är väldigt kul och vi har startat med mkt nya spännande saker så det ska bli kul och se vad de leder till :)

Igår kom jag inte från jobbet förrens halv tolv, men sista timmarna så spelade vi lite pingis (för ovanlighetens skull), sedan också "med andra ord" som jag förresten är sjukt bra på!
Missade sista brottningen med laget dock, väldigt tråkigt! :(

Ser fram emot en riktigt bra helg:

Fredag - Hem till Linus och laga ihop kyckling cashew á la Emilia
Lördag - Kolla match sen spendera kvällen med Emma & Sarah!
Söndag - Prestigefylld match i biljard mot Christian ("AIK - DIF") + ta nån öl (cider) :) 

Vad ska ni göra? :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0