Tagga!

Hej alla där ute i det gråa tråkiga vädret!

Det var ju ett förfärligt dåligt väder vi skulle lyckas få idag då.

Nu ska jag koka upp ris så jag får något i magen innan matchen ikväll, kvällens motstånd står Djurgården för.
Även fast jag är djurgårdare så vill jag väldigt gärna slå dom. Kan tyckas lite motsägelsefullt då jag är djurgårdare men ikväll handlar det om prestige. Spelare från Djurgården har gått till oss och vice versa så därför måste vi vinna ikväll!



Bild från när jag spelade en träningsmatch med Djurgården mot Örebro förra året.

Emma kommer också hit snart, ska alldeles strax gå och möta henne vid bussen.
Såg också klart Gossip Girl säsong 2 idag. Och jag tror jag blev lite smått förälskad i Chuck...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0