Kylig söndag

Vaknade igår morse och mådde riktigt illa, har inte kännt så förut efter att jag varit ute, bara att inse - jag börjar bli gammal! Det är ju nu bara 35 dagar tills man fyller 20 så det är ju inget chockerande direkt.

Carina kom med tåget till Karlberg vid ett tiden och så promenerade vi hela vägen till råsunda! duktigt tycker jag :) Vi konstaterade att för mkt av våra samtalsämnen handlar om en viss person, vi får verkligen jobba på den! Haha. Vi gick till våran traditionella "innan-match-pizzeria", men eftersom vi deffar nu blev det special sallad (kyckling, avokado, sallad & Kebab). Taggade för premiären gick vi sedan in på norra mellan... Men fy vad besvikna vi kom ut. För att vara snäll - vi var urusla! Tack å lov var inte Mjällby bättre och vi fick iaf en pinne med oss. Det var ingen som ville något, ingen fantasi eller ens försök till att kämpa (undantag tjärna). Vi stod och huttrade i kylan i över 90 min och det enda som värmde lite var när Pontus Engblom byttes in och gav lite energi till den annars så tråkiga matchen.




(Innan AIK-match 2008)



- Postivt var att Djurgårn inte ens fick en pinne! Haha underbart :) 

/Emilia

Kommentarer
Postat av: Johan

Måste ändå ge cred till Atta oxå som gör ett bra jobb! :)

2010-03-15 @ 15:42:34
Postat av: Emma

Dock måste jag tillägga att Djurgården spelade riktigt bra å va överlägsna i sin match, så vi behöver iaf inte vara oroliga :)

2010-03-15 @ 21:56:44
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sant, Atta får godkänt.



Jag skulle vara orolig om jag var du, vi spelar uruselt och får med oss en poäng och ni spelar bra och får inte... det är poängen som räknas i slutet

2010-03-16 @ 07:54:33
Postat av: Emma

Poängen räknas ja. Men kryss mot Mjällby, jag skulle varit orolig när dessutom spelet inte stämde ;)

2010-03-16 @ 18:20:53
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0