Igår

Blev medbjuden på middag igår hos Robbans systerson, riktigt nice! Vi var ett gäng som var där och så bjöds det på tacos! Så grymt gott, vet inte hur längesen det var jag åt de senast. Sen blev de melodifestivalen och en himlans massa vin!! haha måste ju leva upp till smeknamnet man fått (svampen). Provade också att spela rock band för första gången.. riktigt kul trots att det blev många suckar ibland när jag inte klarade texten, men jävligt svårt när man aldrig hört låten förut! måste ja få försvara mig med haha Men "eye of the tiger".. den äger ja!

Sen när vi ändå var på g som blev det en runda på white också! Mkt lyckad kväll.


Bara en person som saknades.

 


(BTW - förstår inte vad folk menar när de säger att ja har en tendens att se väldigt full ut när ja dricker)

Sov gott nu! Måndag imorgon.

/Emilia


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tror alla som läser bloggen är nyfikna på vem det var som saknades, så berätta nu :)

2010-03-14 @ 22:29:43
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tror jackan :)

2010-03-14 @ 22:33:55
Postat av: Emilia

Haha nu är ni ute på fel spår. Det var meningen att Emma skulle varit med, men ja klanta till det lite :)



2010-03-15 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0