Torsdag

Alltså det är sjukt va veckorna går snabbt. En ynka dag kvar, sen är det helg igen. I like it ;) Jobbet gick bra idag, va rätt lite att göra så därför blev det tidig hemgång. Har hunnit förbi systemet oxå, så jag är redo inför helgen. Lönen kom ju även in idag, så har betalat det som skulle betalas å även placerat om lite pengar. Vuxenpoäng på mej ;)

Ikväll har vi egentligen träning. Men jag får inte vara med, har fått träningsförbud av Peter :( Men det kanske är lika bra så det blir nån ordning på min svanskota. Min kära lillebror å alla andra tvåor på gymnasiet här i Bålsta ska visa upp sin teater idag. Det ska bli grymt kul att titta på. Jag å pappa sitter å väntar, skittaggade är vi ;D haha.

Jag tänkte faktiskt städa lite nu, sen är det mat, VÅFFLOR. Ingen har väl missat att det är våffeldagen idag? Så jag har tjatat till mej lite våfflor. Kvällen förövrigt bli nog väldigt lugn :)


Ser det inte gott ut så säg?! ;D



//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du vara ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag OCH söndag?! Fuskit ;)

2010-03-25 @ 16:22:48
Postat av: Emma

Hihi jag vill inte vara det, men jag får ju inte vara med :( haha

2010-03-25 @ 16:33:21
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0