Tisdag

Då va man hemma efter en ganska lång dag på jobbet. Va förbi kiropraktorn på hemvägen oxå. Snart är det dags att röra sej mot träningen oxå. Ska förbi å köpa fotbollsskor innan. Spännande ;) Men jag tror jag vet va jag vill ha för nåra, så ja hoppas det går relativt fort.

Träningen är sen ikväll oxå, så får se när jag kommer hem, om jag kommer hem. Haha. Nä, men det här kan va sista å enda inlägget för mej idag då jag inte hinner vara hemma nåt. Å imorgon kära ni är det hockey! Jag å Sarah är där ;)


Haha, jag dansar "stor boll liten boll" på ett uteställe i Thailand.

Ha en trevlig kväll!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Thomm.K

Kan vara den bästa dansen (Y) stoooor boll..... liiiiten boll :D

2010-03-25 @ 22:21:57
URL: http://thomskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha klart det är den bästa dansen! :D Love it! Känns väldigt min nivå oxå :D

2010-03-25 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0