Tisdag

Faaan va lack jag blir. Hade skrivit ett inlägg, å allt försvann. Skit. Men jag gör väl ett nytt, lite kortfattat försök. Det har iaf varit en lååång dag. Tog som vanligt sju-tåget till jobbet, va där till strax efter halv fyra. Då va det bara att åka till kiropraktorn direkt. Pappa va så snäll så han hämtade mej så jag kunde åka bil med honom hem.

Vi skulle förbi centrum på hemvägen så han gick in å handla, å jag gick upp å snacka med Carro. Alltid lika trevligt :) Sen efter det va vi äntligen hemma å då va klockan typ sex. Lång dag som sagt.

Jag är sjukt trött så nu blir det till att ta det lugnt så får vi se va kvällen bjuder på. Planerna är inte helt spikade än, så får se hur det blir :)


Haha från en gammal utgång. Alltid lika charmig!

//Emma


Kommentarer
Postat av: annie

Haha! Underbar bild! :D

2010-03-16 @ 19:45:15
URL: http://hawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0