Tisdag

Idag har jag fått mycket gjort. Började dagen på Daglivs. Va där till typ halv tolv. Då åkte jag till kiropraktorn, sen åkte jag för att titta på bilderna jag tog i söndags. Alla va fula, dock va några fulare än andra. Va trots detta tvungen att köpa några, kände mej oförskämd att gå tomhänt.

Sen bar det av till Kungsängen. Hade Coop Forum där som andra butik. Pappa va snäll å kom å hämta mej vid stationen då jag inte hade bil idag. Vi gjorde den sista butiken ihop. Dock kunde vi inte göra nåt då personalen inte hade fixat vissa grejer dom va tvungna att göra.

Den här förklaringen fick vi: "Hon har inte hunnit för hon har haft fullt upp. Hon har varit i Thailand i tre veckor."

Stackars sate. Hon måste ha ett tufft schema ;)

Som även Emilia sagt, så träffa jag henne för en lunch. Dundermysigt :D

Väl hemma blev det till att tvätta, har nu faktiskt kört två maskiner. Woho! Duktiga jag ;)

Nu blir det till att kolla ett avsnitt Gossip Girl innan det blir mästarnas mästare med mamma.


Lägger upp en av dom mindre fula bilderna jag fick med mej hem.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0