Studentmössa Check!

Dagen har varit riktigt bra, ännu en dag med strålande väder och vatten som droppar ner från taken.
Tre av fyra saker som skulle vara klara till idag är klara. Ett prov blev flyttat till nästa vecka pga. allt vi har just nu.
Nu återstår det bara två saker kvar att göra den här veckan, en uppsats om tro och vetande och en fotbollscup att hålla i.

Dessutom fick vi ju våra studentmössor idag! Snacka om att det känns nära nu. Nu är det bara studentskivorna som ska dra igång, försäljning av biljetter till vår studentskiva och inhandling av en studentklänning.
Student, student, student.. väldigt mycket att det ordet de senaste stycket men det är bara att vänja er. Ni lära få höra det ett par gånger till ;)

Den här veckan har gått sjukt snabbt, redan torsdag imorgon. I helgen väntar en födelsedagsmiddag på fredag och match och bio på lördag. Alice i underlandet, någon som har sett den? Betyg?

Jag vet inte om min mormor läser bloggen men jag måste bara tacka henne för pengarna jag fick. Otroligt snällt och jag är jättetacksam ska du veta! Fattig studerande som jag är, hehe.

Nu ska jag nog belöna mig själv med ett gossip avsnitt. Har inte sett det på länge pga. allt plugg, men nu så! Nu är det nog dags igen.  

http://www.ntf.se/sormland/bilder/student08.jpg

Hoppas ni haft en bra dag kära läsare!

Puss

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0