Stress

Jag är egentligen stressad. Eller jag borde vara, men är så trött så orkar typ inte va stressad. Suck. Kom hem för en liten stund sen från matchen som vi gärna inte pratar om utan går snabbt vidare. Jag borde egentligen packa väskan inför imorgon då jag ska till Emilia direkt efter jobbet. Men jag orkar inte. Jag vet även hur trött jag är på morgonen, så kommer inte orka då heller. Haha. Vilka problem. Jag har iaf lagt fram allt jag kan komma på jag behöver ha med mej, så jag hoppas det blir bra. Men nu har jag bestämt mej för att sova iaf. Klockan ringer 05.30 imorgon.

Ska försöka blogga hos Emilia imorgon. Har dessutom kameran med mej, så kika in imorgon vettja ;)

Pussgodnatt //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0