Sovmorgon

Jag konstatera alldeles nyss att jag har sovmorgon imorgon! Det är ju helt fantastiskt. Lycka ända ut i fingertopparna ;)

Så detta tänkte jag fira med att först hoppa in i duschen å sen krypa ner å sova. Det har varit alldeles för lite sömn föregående nätter så jag har en del att ta igen. Är sjukt trött dessutom.

Men jag är på väldigt gott humör trots detta. Känner at det kommer bli en grym helg! :D Imorgon kommer det dock bli lite dålig uppdatering från min sida, men har jag uppdaterat flitigt idag istället ;)



Haha på lördag, då jävlar ska det spåras :D haha

//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte nog med att du är ledig en härjans massa dagar från fotbollen, men sovmorgon OXÅ! Du har det allt för bra du Emma ;)

2010-03-26 @ 09:14:24
Postat av: Emma

Hahaha, ibland har man tur ;) Men sovmorgon förtjänar ja. Går upp sex varje morgon annars (a)

2010-03-26 @ 09:22:42
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0