Sovdags

Mysig kväll, familjen samlad och en bra film + middag och efterrätt.
Middagen var dock ingen favorit men efterrätten var desto godare så åt mig mätt på det istället :)

Skrev nyss upp jag har allt att göra i skolan på en lapp. Och allt var till den kommande veckan märkte jag då vilket inte gjorde saken bättre. Det är sjukt mkt och jag förstår inte hur jag ska hinna med. Två uppsatser, en fotbollscup att arrangera, en egen idrottslektion, en redovisning och sist men inte minst ett prov. Sa ju det, SJUKT!
Och har inte gjort ett smack under lovet, snacka om ångest och snacka om att skylla jag får skylla mig själv!

Inte en ledig stund denna vecka så jag längtar redan till nästa helg, då blir det lugnare.

Nu är det dags att sussa, klockan är föör mycket och skolan drar som sagt igång imorgon igen, segt.



Puss o Kram!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0