Söndag

Nu ligger jag i sängen, redo att sova. Helgen har varit grym. Fler såna helger tack! Utgången igår va jävligt bra. Emilia har ju berättat vart vi hållt hus, så jag känner att jag inte har så mycket att tillägga. Den va jävligt bra bara :)

Fick inleda morgonen med att ringa hem å fråga va klockan va :P haha. Min mobil ställer inte om sej så jag va tvungen att kontrollera detta. Sen har dagen bjudits på fotboll å hämtning av mamma i bromma. Annars har det varit lugnt, å det kan behövas efter gårdagen.


Bilden är från ett annat tillfälle, bilder från gårdagen kommer upp senare ;)

Men nu ska jag som sagt sova, är rätt sliten å trött från igår.

Sov gott å dröm sött :)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0