söndag

Lördagskvällen blev ganska bra ändå.

Var hemma med lillebror och så kom kusinerna över. Vi kollade på filmen Fame. Någon som har sett den? Sämst tycker jag, inte alls som jag trodde att den skulle va. Hade förväntat mig en dans och sångfilm som typ Step Up men den här var låååångtråkig! Inget spännande hände, så minus för den.

Måste också berätta om mina kockkunskaper!
Jag hade ingen aning om vad jag skulle laga till middag igårkväll men så tänkte jag att en laxpastasås kan man väl sno ihop och det gjorde jag, på fri hand dessutom!
Den blev en riktig succé och Jonas var riktigt förvånad över att jag kunde sno ihop något så gott bara sådär.
Så kanske ska skola om mig och bli kock istället? Tåls att fundera på.

http://smultron.files.wordpress.com/2009/01/kock-maten-klar.jpg

 

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0