Söndag

Nu förstår jag att ni vill ha alla smaskiga detaljer ifrån gårdagen, men måste göra er besvikna..
Vi har dragit ett streck över allt som hände och blickar nu framåt :)

Mina föräldrar ringde mig i morse och sa att det skulle promenera i stan och undrade om ja ville ta en fika, sure tänkte ja! Måste liknat en Zombie, var så himla trött, ville bara hem och lägga mig... men då ringer Carina och fyller luckor från gårdagen, å sen var man vaken vill ja lova! haha

Blev en sushi middag med Carina sen skulle jag spelat biljard med Christian, men blev en lugn filmkväll stället (förslag från min sida). Såg en svensk "gammal" film Leo hette den, fy fan va upprörd jag var! Usch vissa människor asså... Sen började det bli sent med tanke på jobbet imorgon, då var Christian så snäll att skjutsa mig hela vägen hem, verkligen tummen upp! haha 

Och nu ska jag gå och lägga mig :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0