Snart bär det av

Har nyligen lyssnat igenom hundratals låtar från olika sidor för att ha så ny musik som möjligt på min ipod till Turkiet (endast fem dagar kvar!) men det var endast ett fåtal som jag gillade, bortkastad tid. Någon som har förslag på bra låtar? Kommentera gärna! Artist + Låt.

Jag har inte gjort mycket denna dag, har spenderat nästintill hela eftermiddagen till att försöka komma på en inledning till min uppsats som ska handla om min fotbollsklubb. Faktadelen är jag redan klar med men nu är det min historia inom klubben och det är den inledningen som är svårast att få till, varför vet jag inte :s men det står still.

Det är ungefär det jag har gjort idag. Jag antar att er dag har varit mer händelserik och intressant än vad min har varit för så tråkig som min var, det är nästintill oslagbart. Imorgon blir det utvecklingssamtal, håll tummarna för mig att det går bra!

Bild från USA -09, vill tillbaka, ska tillbaka



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0