Sluuut

2-2. Det är va matchen slutade. Måste säga att det va en jävligt fin upphämtning. Dessutom är båda Barca mittbackar avstängde i returen, så det här kan verkligen gå vägen :D Perfekt.

Jag är även sjukt trött. Har varit helt hemskt trött hela dagen å jag sover fortfarande inte. Det går ju inte att gå å lägga sej tidigt när det är CL på tv. Men nu ska jag iaf krypa ner. CL är ju trots allt slut.

Imorgon är det jobb, sen fotbollstittande med Sarah å Josse å sen blir det myskväll med Josse. En perfekt torsdag.


Hahahaha bjuder på roligaste bilden sen SM. xD

Missa inte Håbo - Kungsängen imorgon 17.00 på konstgräset i Bålsta.

Sleep well.

//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är min pass du inte når :P hade du varit lite snabbare hade du kanske fått gjort ett mål ;)

2010-04-01 @ 22:24:04
Postat av: Emma

Haha jag veeet. Men jag överlät det där med att göra mål till dej ;)

2010-04-02 @ 00:02:19
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0