Skitdag

Morgonen började bra, väldigt ljust när man vaknar nu för tiden och det gör att man blir desto piggare och gladare, tummen upp för det! 

Jag var dock inte lika glad när jag gick ut från sporthallen idag och skulle hem. Vi åkte ur DM och vi var riktigt, riktigt soppiga. Vet inte vad som hade flugit i oss, något sorts övermod eller? Vi hade tusentals chanser men fick inte in bollen och fortfarande så kan jag undra om alla i skollaget verkligen vill spela fotboll. Dom gick och skratta och stoja efter matchen som om det inte gjorde något att vi hade hamnat sist i gruppen, och där satt jag på kanten och var nära att brista ut i tårar. Riktigt så illa var det dock inte men jag var ganska så besviken efteråt.

Det var även min sista chans som trea att vinna något inom fotbollen under min gymnasietid. Men så blidde det ju inte heller. Ruttet...
Tacka vet jag när det var -89, -90 och -91 som spela tillsammans, då var vi verkligen grymma!

Annars så har jag varit hos naprapaten idag (igen). Min rygg gör ont och framsida lår krånglar. Alltid är det något fel, det här har varit min mest skadedrabbade försäsong någonsin och jag som verkligen hade sett fram emot den har inte kunna tränat fullt ut. Idag fick jag i alla fall inget träningsförbud vilket är bra men det känns som om min rygg ska gå av varje gång jag böjer mig fram eller gör någon hastig rörelse.

Har sedan suttit med min uppsats om Israel/Palestinakonflikten hela eftermiddagen.

Nu ska jag kolla på Desperata Hemmafruarna och ta mig ett glas vatten.

http://sabbu.blogg.se/images/2009/desperate-housewives_31076591.jpg



Hoppas ni haft en bra dag!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Belma

Du är bäst sarah,<3

2010-03-09 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0