Sjukgymnasten

Tisdag. Var hos sjukgymnasten idag och höll på att få lite smått panik. Inte varit där på några månader då jag kört själv istället å det första hon säger när jag kommer: 

- ja vet inte om du kan göra testet nästa vecka, det är många steg man måste gå igenom innan dess och eftersom jag inte sett dig på ett tag nu så får vi se.

För en stund vart jag så himla sur på mig själv, så klantigt om ja skulle sabba bara för att ja kört själv. Men vi gick igenom det mesta som kommer vara med på testet och hon sa sedan att det såg galant ut! att jag säkerligen kommer få ett OK! Och som ett extra plus fick jag även reda på att mitt slatter kan vara en lös benbit(?) som ligger i knät, ska på ultraljud och kolla upp det. Isf är det en lätt operation och jag kommer aldrig känna av de igen (förhoppningsvis), haft de sen ja va typ 9år liksom! 

Jobbet flöt på snabbt idag, chefen är tillbaka så det är roligt :)

Ska nog iväg till gymmet snart, satan att de ska vara så kallt bara.

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0