Sista dagen på lovet

Fredag och stråålande väder ute. Ska nog ge mig ut på en promenad sen :)

Sista dagen på sportlovet idag, veckan har gått otroligt snabbt även fast jag inte gjort något speciellt. Har mest legat hemma och degat. En helg och sen är det åter tillbaka till vardagen, skola och massvis av plugg. Något som jag inte ser fram emot. 

Matchen igår spenderades mestadels på bänken, fick spela 35 minuter, suck. Resultatet ska vi inte heller prata om, återigen en suck. 

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll för min del. Ska ringa och prata med mamma och pappa och höra om dom har något planerat. Dagen skall spenderas till att plugga iaf. Ett måste för min del då jag inte gjort något av det jag tänkt göra under den här lediga veckan.

Men innan dess ska jag ut på en promenad och samla krafter från det fina vädret :)

Ha en underbar dag kära vänner!

I det här läget skulle jag vilja ha en hund som kunde göra mig sällskap.
Har alltid velat ha en hund och kommer alltid att vilja ha en.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0