Så va helgen slut

Det är helt sjukt hur snabbt helgerna går. Det spelar ingen roll va man gör, dom går lika fort iaf. Helgen har iaf varit jättelugn å skön. I fredags va jag med Linda, hur mysigt som helst då vi inte träffats på ett tag. Igår va det myskväll med Malin å Janna å så idag har det varit mjukissöndag :)

Började med att kolla Häcken - Djurgården. Det blev tyvärr en förlust med 2-1, MEN jag måste säga att Djurgården va näst intill överlägsna, så jag är verkligen inte orolig. Sen blev det till att kolla lite mer sport å sen åkte jag till Konke å kolla ballar av stål :D Haha, sjukt kul!

Nu ligger jag i sängen redo för att sova, eller iaf snart, för att orka med kommande vecka.



Hur har eran helg varit?

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0