Regnig lördag

Djurgården vidare till semifinal!! UNDERBART!

Jag har gått och blivit sjuk, inte lika underbart. Halsen gör ont och jag är jobbigt täppt i näsan. Känns också som om jag har feber. Bättre att jag blir sjuk nu än nästa vecka i alla fall, den här helgen är vi ju åtminstone spellediga och nästa vecka åker vi till Turkiet så då måste jag vara frisk.

Det regnar ute, tråkväder. Hade hoppats på en fin och solig dag men så blev det ju inte.
Ikväll blir det bara att sitta hemma och försöka bli frisk. Ska se på film och äta massor av godis som tröst för att jag inte kan hitta på något annat.

http://asgarv.files.wordpress.com/2009/12/godis.jpg



Nu ska jag rulla mot coop för att handla till kvällens middag.

Ha en trevlig dag kära ni!!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0