Onsdagsmys

En sista koll på datan och ett sista inlägg för kvällen sen blir det att krypa ner under täcket med chipspåsen för att se på Gossip Girl. Gulliga Emma hade med sig fyra skivor av den andra säsongen idag så jag kan börja kolla.

Hennes motivering var att jag inte skulle ha några dumheter för mig på dagarna, men vadå dumheter? Jag gör aldrig något dumt, jag är bara en oskyldig liten 18-årig flicka :)
Men jag är superglad iaf! Nu blir det gossip girl för hela slanten, får se när jag somnar inatt..

Träningen idag var jobbig, framförallt för armarna. Som Emilia nämnde så är det inte ofta man gör 60 armhävningar i rad. Det har faktiskt aldrig tidigare hänt, 20 (2x10) armhävningar klarar jag men 60, det var ett nytt rekord. Jag som knappt kunde göra en riktigt armhävning innan den här försäsongen har nu klättrar en bra bit upp på stegen tycker jag.  Och dessutom gjorde vi "trä armar" innan det, det är inte heller det lättaste.

Men men, nog om träningen och nog om mina trötta armar. Allt dom behöver göra nu är att föra chipsen till min mun och förhoppningsvis är det inte så ansträngande. Men om det skulle vara det så får jag ju i alla fall en belöning varje gång den kommer upp till munnen så det är ju en fördel :)


http://sebinomics.files.wordpress.com/2009/03/gossip-girl-image.jpg


Hoppas ni haft en bra dag!

xoxo

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0