Onsdag

Jag är så glad att det är så livat i bloggen igen. Emilia som tog en (allt för lång) paus, borde skriva så fingrarna glöder, vilket hon oxå gör! Hon borde ju ha hur mycket som helst att dela med sej av till oss alla.

Nå väl, jag är sluuuut! Brottningen va jobbig idag. Mina armar kommer inte va användabara imorgon, dom kommer nog hänga längs sidorna som om dom vore döda. Som tur va körde tränaren inte så mycket ben med oss idag eftersom vi har match imorgon. Det tackar vi för. Kan underlätta om man kan springa när det är matchdags.

Annars har dagen varit gansa lugn. Jag slutade tidigt, kom hem å gjorde lite nytta å sen va det träningsdags. Jag har även varit mycket snäll mot Sarah. Jag tänkte att eftersom hon har lov, kanske tråkiga dagar å nätter ibland å även nu när hon gjort lite dumheter så har jag lånat ut dom fyra första skivorna av Gossip Girl säsong 2 till henne. Med detta hoppas jag kunna sysselsätta henne iaf några timmar :)


Nån som brukar kolla på Gossip Girl?

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0