ny vecka

Måndag. Sol igen, måste erkänna att jag tappade hoppet lite igår när det återigen snöade, men nu är det vår! Och det är okej att gå ut i shorts...

Har mitt test imorgon, jätte nervös, har gått och räknat ner i en evighet känns det som och nu är det dags. Bra att jag tog upp detförresten, kom på att ja måste fylla i blanketter tills imorgon, får inte glömma! Men allt ska nog gå bra, har ju tränat på som tusan och har (nästan) inte haft några problem alls under de här månaderna. Håll tummarna.

Nu börjar jag deffa på riktigt! Vet att jag sagt det många gånger förut men nu är det 110%! Har hittat en motivation som jag tidigare inte haft, så nu kör vi!
Vill ge lite cred till Carina som klarat över två veckor nu! grymt, man märker det verkligen :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0