Middagen avklarad, nu promenad sen äppelpaj!

Åt nyss plankstek till middag, otroligt gott var det och nu är jag proppmätt.
Ska alldeles strax ut på en promenix med mamma för att få bort en liten del av den tunga känslan i magen, behövs verkligen efter den här måltiden.

Sen ska jag faktiskt, hur tjockt det än låter, ställa mig och göra en äppelpaj som ska ätas till solsidan ikväll.
Om det är gott så går det ner. Som jag sa här om dagen efter brottningen när vi ätit middag i simhallen: Jag och Emma köpte en hotsnack (?) och delade på trots att vi båda var sjukt mätta efter våra bacon&ost burgare (goda var dom). Det går alltid att få ner lite extra när man känner den där supermätta känslan, det var det jag ville komma fram till med den här oerhört långa förklaringen.

Börjar bli alltmer som min kära mor, tar omvägar och ska berätta massa annat för att komma fram till en ynka liten sak (förlåt mamma, men det är sanningen).

Så är det ju faktiskt några timmar kvar till solsidan och då kommer det få plats med ännu mer äppelpaj i min mage :D mums!

Nu ska jag ta med mig mammsen ut på en promenad!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Sarah


Kommentarer
Postat av: Theomari

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 12:29:59
URL: http://theomari.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0