Match

Nu är matchen spelad och jag förstår att ni alla väntar spänt på att få höra resultatet.
Det kanske var likabra att matchen slutade med dessa tråkiga siffror, ingen som blev besviken.
Som ni kanske har listat ut så slutade matchen 1-1.

Lite jobbigt för dom kanske som bör vara bättre än oss och skapa mer än vad vi gör i och med att dom ligger i allsvenskan och vi i norrettan. Men jag tycker att vi stod upp riktigt bra, även fast vi mötte ett, på pappret, bättre lag så lyckades vi ta ledningen och spela runt lugnt och stillsamt.

Måste gratta Sara till första målet i BSK-tröjan också. Så grattis! Kan ju inte bli bättre än att göra det mot Djurgården. Du går i mina fotspår ;) .. haha (Jag gjorde också mitt första mål i BSK-tröjan i en träningsmatch mot Djurgården på södervik) det räcker inte med att vi ska heta likadant vi ska också göra samma saker. Supergrattis och är jätteglad för din skull, keep up the good work!

http://www.vastrasidan.se/Loggor/bollsta.gif


Nu har jag skrivit fööör mycket och ska nog krypa ner under täcket.
Har inget att kolla på nu när Gossip Girl är slut :( Men får ju mer tid att sova istället vilket är positivt :)

Sov gott!!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0