Måndag

Så va det måndag igen. Ännu en ny vecka. Det är sjukt hur snabbt veckorna går. Jobbet rulla på fint idag, jag va på väldigt glatt humör även fast jag fick höra att jag såg ut som en hemlös xD Haha! Va länge i valet å kvalet om jag skulle åka direkt till Väsby eller om jag skulle hem emellan. Det blev till att åka hem, så jag hann va hemma i typ tjugor minuter, slänga i mej lite mat å byta om.

Träningen va roligt. Håll i er nu, vi fick träna på en grön å fin konstgräsplan. Det hör inte till vanligheterna. Så det va galet kul.

Nu är jag iaf hemma efter en lång dag. Är dessutom riktigt trött så blir nog snart till att lägga sej å kolla Gossip å sen sova. Morgondagens match mot AIK är även inställd. Dom jävla killagen vägrade flytta sej från planen. Total jävla skandal. Inte konstigt att man hatar killar ;)



Från fredagens utgång. Fylltratt!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0