Måndag

Då va första dagen på veckan gjord. Känns bra. Har varit en bra dag. Jobbet rulla på fint, va dock lite trött när jag vakna. Fick finsällskap på tåget hem å sen kollade jag klart på Gossip Girl säsong 2. Jag vill se meeeeer! När jag nu även hade kollat klart så fick Sarah dom sista skivorna, så uppdateringen från henne blir nog näst intill obefintlig dom närmsta dagarna ;)

Sen va det dags för träning. Riktigt rolig träning idag. Ibland påminns man om varför man älskar fotboll ;) Nu ligger jag i sängen å hade faktiskt tänkt gå å lägga mej. Ska bara borsta gaddarna först, för att inte glömma den obligatoriska kissningen! Sen så är det sovdags.



Sov gott å dröm sött!

//Emma

Kommentarer
Postat av: heej!!

Sällskap av dina fans!!!! ;) 3 av 100

2010-03-15 @ 22:49:30
Postat av: Emma

Hahaha det är sant ;)

2010-03-16 @ 18:18:55
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0