Målsättning

Jag hade en målsättning idag när jag åkte från träningen. Jag skulle va hemma 21.05. Jag ställde bilen på uppfarten när klockan va 21.05. Men vet inte riktigt om jag har klarat det eller inte? Sen kan jag säga att jag hade klarat det om det inte va två sopor som skulle köra i 50. Men jag får väl va rätt nöjd trots allt.

Dagen har varit bra, men jag är helt slut. Sjukt jobbig träning va det. Lätt jobbigaste gången hittills, å jag är inte helt övertygad om att jag kommer komma upp ur sängen imorgon.

Nu ska jag iaf kila ner å kolla klart på CL. Skriver förmodligen ett inlägg lite senare, om jag inte däckat. Så lovar tvärr ingenting ;P


Trots tröttheten håller jag humöret uppe ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0