Lördag

Jag börjar det hela med att be om ursäkt. Jag vet att ja i torsdags sa att vi hörs imorgon. MEN jag hade en sjukt lång dag igår å sen nästan direkt kom Josse å vi drog å bada hos Christoffer, så jag va inte hemma nånting igår. Därav den dåliga uppdateringen. Men Sarah å Emilia hade uppdaterat flitigt så det gjorde nog inget :)

Gårdagen jobbade jag som sagt. Kom hem typ halv sex :S Då kom Josse ganska omgående, å vi satt å kolla på några utbildningar. Tänka sej, jag kanske ska tillbaka till skolbänken. Herregud, hur ska det gå? Sen åkte vi ner å hämta mat, avocadosallad, Im impressed. Drog till Christoffer å bada med han å Henke för att sedan spela spel.

Jag å Josse ägde dom i Pictionary (stavning?), vi vann väl med ungefär ett halvt varv ;) Sen spelade vi kort å då gick det tyvärr inte lika bra. Men det va väl tur det så killarna inte hade blivit allt för ledsna ;)

Snart är det matchdags igen. Va ju ungefär ett å et halvt dygn sen senaste, men nu är det dags igen. Järfällavallen klockan 14 ;) BE THERE! haha!

Efter matchen är det raketfart som gäller. Ska hem å kolla hockeyn. Å ikväll står det myyyys på planeringen :D Kommer bli en grym dag.



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0