Lördag kväll/söndag

Hade en jättetrevlig kväll igår, var som sagt på bio och såg Alice i underlandet. Kanske inte den bästa filmen jag sett men den var helt okej dock ingen film jag rekomenderar mina vänner att se.

Middag på Vapiano innan, supergod pasta där. Den restaurangen är däremot något jag kan rekomendera. Mycket god mat och mysig inredning/stämmning, vad det nu ska vara. Lite högljutt kanske men det är bara att vara högljuddare ;)

Dagen har bjudit på fint väder så jag och pappa gick ner till IP och lira lite boll sen gick vi upp till sporthallen för att se lillebrors innebandymatch. Tråkigt nog låg dom under med 4-0 i halvtid så jag valde då att gå hem. Väl hemma så somnade jag i soffan och sov till ungefär halv sex. Bådar inte gott för den kommande kvällen och morgondagens skola.

Även fast filmen igår kanske inte var så jättebra så kommer det massvis av superbra filmer lite längre fram! Många som har premiär snart som jag vill se, tänkte delge er dom lite senare under kvällen så kolla in då också ;)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0