Lill-Lördag!

Gud va dagarna går fort! Nu är redan onsdagens jobb gjort. Blev en tidig dag. Dagarna å veckorna bara springer förbi! Å snart åker vi till Turkiet!!!! Jag kom iaf nyss hem, har varit ute på Lidingö å i Täby. Va inte jättemycket att göra, men jag gjorde som alltid det jag skulle ;)

Nu ska jag göra det som är absolut viktigast när man kommer hem, nämligen byta byxor till mjukisar. Sen funderar jag på att kolla lite OC. Har ju kollat klart Gossip Girl nu så då blir det att ta tag i nästa serie. Visserligen såg jag OC när det gick på tv. Men det va ju ett tag sen ;)

Kvällen ska senare spenderas genom sista brottarfysen. Det är alltså tionde gången. Å för att fira att det är lill-lördag så ska vi käka lite efter. Festa till det lite helt enkelt.



Men nu ropar sängen på mej. Vi hörs sen :)

//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på entourage !

2010-03-17 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0