Lalalala

Dropp dropp dropp...

Så lät det imorse när jag gick till bussen för att åka till skolan. Snön smälter bort från hustaken och droppar ner, awesome! Våren är nu verkligen påväg, dock väldigt mycket snö som ska smälta först så får nog vänta med tygskorna ett tag. Måste ju bli torrt på marken innan :)

Idag var fotbollsplanen i alla fall grön, all snö var uppskyfflad bortanför ena kortsidan och skapade stora snöberg. Jag och Emma tänkte leka där efter men det blev inte så :( Vet inte varför.. Hon kanske känner sig för vuxen eller nått..

Klockan går alldeles för snabbt och jag måste sätta igång och plugga. tråkigt + att jag inte fattar ett skit av artiklarna och artiklarna måste jag läsa för att få fram mina egna tankar. Hör ni hur jobbigt det blev?
Får se vad jag hittar på för att ordbajsa bort det här :)

Samtidigt ska jag lyssna på JASON DERULO <3
I keep keep keep fallin in in I keep fallin in love all over again

http://www.weathernewengland.com/wp-content/uploads/2009/03/melting_snow.jpg

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0