Låååång dag

Åkte hemifrån sju i morse. Jobbade. När jag va klar va det bara att sätta sej på tåget till Väsy då jag inte hann hem emellan. Söta Sarah hämta mej å vi åkte till centrum för att käka. Mötte även Janna som precis kommit hem från Thailand. Å OJ va jag har saknat henne, å herregud va brun hon va. Avis....

Sen va det träningsdags. Men tanke på det busiga vädret som varit idag så va planen inte spelbar. Det blev till att köra intervaller. Det va jobbigt då jag inte kunde andas. Jag är nämligen förkyld, så näsan gick det inte att andas ur å dessutom hade jag typ snorklumpar i halsen, så kunde inte andas genom munnen heller. Det va nice ;)

Sen va det bara att stretcha (obsevera att vi för en gångs skull gjorde det ordentligt, både jag å lilla Sara), duscha å åka hem. Sarah släppte mej vid Kungsängen station. Å jävla puckovakt som gjorde så jag höll på att missa tåget. Idiot som tror han har mer makt än va han har.

Å nu sitter jag här, redo för att sova! ;D Dessutom blev hela inlägget i kursiv stil. Mycket märkligt, men det vill tydligen va så, så det får väl va så då :P


Linda hjärtat å jag

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0