Jag mår illa, som en gorilla (8)

Har mått skit ända sen lunchen idag, varit hängig, illamående och haft ont i huvudet. Måste ha varit potatismoset som vi fick till lunch idag, det smakade inte bra.

Sen har jag mått dåligt hela dagen efter det och ända tills efter träningen då jag duschade, mer tajmat kunde det inte bli. Träningen gick förövrigt sämst då jag hade en klump i halsen hela tiden :s

Sitter just nu med Hollywoodfruar rullandes på tv. Patetiskt program tycker jag. Det finns en fru där som jag tycker är bra, vet inte vad hon heter, men hon driver egen verksamhet och tjänar pengar, skänker pengar till välgörenhet och massor av annat bra. Hon är inte som dom andra som bara lever på sina män.
Dessutom känns det som om hon är den mest jordnära av dom.

Mitt enda och sista inlägg idag. Nu säger jag godnatt, måste vila mitt stackars huvud.

Förresten! Djurgården vann den tredje kvartsfinalen idag mot Brynäs med 4-0!! ÄLSKA DJURGÅRDEN!

http://www.difhockey.se/filer/bg/bg1_1280x800.jpg

 

Sarah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0