Ibland blir man så trött på sig själv

Imorse vaknade (väcktes) jag kl.6 och kände mig riktigt pigg och kry. Kanon, då kan jag köra mitt spinning pass som börjar 06.45 samt ta mig en promenad till jobbet, tänkte jag.
så jag bytte om och slängde på mig träningsväskan (som jag packat kvällen innan!) och begav mig till gymmet.  Fyfan va jobbgt! Vet inte om jag svettats så mkt någonsin förut... å jag som aldrig svettas liksom. Men tog iaf promenaden till jobbet i mina skor som jag vet är för SMÅ! så när jag anländer till jobbet har jag inte bara skavsår utan är också förkyld.. igen!

I såna stunder känner man sig lite mer blond än vanligt.

/Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läskigt. Tsunami av svett.

2010-03-11 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0