Helgen!

Jag säger bara. Vilken jävla helg. Jag är heeelt slut å ska sova snart, innan jag somnar här sittandes i sängen. Galen utgång i fredags vilket Sarah berättat om. Blev väl ungeför två timmars sömn den natten. Sen va det bara hem å kolla fotboll. Så jävla skönt att mina Håbokillar vann! :D Bäst är dom! Å eftersom dom vann så blev det lagfest här hemma. Så det kom en massa grabbar hit. Så det blev till att sitta å kolla fotboll å snacka skit med dom å Sarah. Sen blev det Rilles en snabbis innan jag traska hem för att sova.

Jag däcka rätt fort i sängen å vaknade i morse då klockan ringde å det va dags att åka till the Studio med Emilia. Jag blev skitsnyggt sminkad å fint fixad i håret. Dock passa jag inge vidare i frisyren, men men. Har dock inte sett några bilder än då jag va tvungen att dra för att åka till träningen. Men ska ringa dit i veckan så jag får komma å kika.

Träningen gick skitskitskit för min del. Så det va inte mycket att hurra för. När jag kom hem fick jag dock tacos, då blev jag lite gladare ;) Men nu tänkte jag gå å borsta gaddarna å sen krypa ner i sängen.


Sarah å jag


Erica å Emilia

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0