Hatlista

Jag vet att jag länge pratat om denna hatlista. Jag tänkte att det är dags nu.

Hatar:

1.
Folk som kör långsamt å dåligt. Bör tilläggas att dom oftast ska köra som långsammast när man har bråttom. Varför?

2. Jag trodde länge att det va svårt att hata nåt så mycket som överstående. MEN denna tvåa ligger verkligen hack i häl. Folk som går i bredd å dessutom går långsamt! Som att dom skulle va ensamma i hela världen? NEEEEJ!

3. SL. Jag är inget geni, men när vintern kommer brukar det oftast medföra både snö å kyla.

4. Denna punkt är en liten parentes. Den kan egentligen gå lite hand i hand med första. Men BILKÖER! Snacka om att slösa bort onödigt med tid av sitt annars så intressanta liv. Tänk va mycket annat man kan göra...

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0