God middag!

Sådär ja, hemma från jobbet. Har även hunnit vila ett tag  då jag va sjuuuukt trött idag. Fattar inte va det är med mej. Dagen gick iaf bra idag, gick fort å vi hann även göra lite av morgondagens jobb då vi har rätt mycket imorgon.

Här näst är det middag å sen träning som står på schemat. Jag kommer nog suga getballe idag på träningen då det känns som mina ben ska ge vika när jag går. Helt fruktansvärd träningsvärk. Å vet ni kära vänner. det brukar va värre två dagar efter. Så vill inte ens veta va jag har att vänta mej imorgon.

Det är även Timrå - Djurgården idag. Den missar jag tyvärr, men om jag har tur hinner jag lyssna lite av slutet på radion i bilen på vägen hem.


Jag vill bara påpeka att jag faktiskt inte är naken :P

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sacha

Jag tror allt att du är naken Emma å väntar på mig ;)

2010-03-11 @ 23:26:56
Postat av: Emma

Jaaa men det va ju mycket troligt!

2010-03-12 @ 06:46:51
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0