Freeedag!

Äntligen fredag. Det är sjukt va veckorna går fort. Ännu en vecka har passerat å det är nu inte långt kvar till Turkiet :) Något som ligger ännu närmare i tiden är den Allsvenska premiären. Känns helt sjukt att det drar igång nu i helgen.

Jag ska iaf vilken minut som helst börja röra mej till tåget. Känner på mej att det blir en lång dag idag då jag måste bygga ett typ påsktorg plus ordinarie plock på Hemköp för att sen åka till Daglivs. Som tur är har jag ingen direkt tid att passa ikväll förutom att jag ska träffa Josse å Linda, men det är inte förrän senare.

Men nu är det dags att kila. Vi hörs senare. Ha en bra dag allesammans :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0