Fredag!

Woho, efterlängtade Fredag!

Åkte hem till mina föräldrar igår, så roligt för de verkar alltid bli så glada när man kommer nu förtiden :) käkade lite sen hade ja tänkte åka hem... men slutade med att ja sov över på soffan. Så i morse var det bara att gå upp kl 06.30 käka frukost å bege sig iväg (de släpper av mig i Ulriksdal så tar jag tåget därifrån). Däckade en snabbis när jag kom hem, iklädd jacka och allt! sen iväg till jobbet.

Fredag var det ja... Idag blir det bio! Remember me med Robert Pattison har inte hört så mycket om den men tror att den kan vara bra. Ger er mitt betyg sen. Sen kanske man ska iväg på 30 års fest! Väldigt rolig bakgrund till det som jag kanske berättar sen..

Nu ska jag fortsätta jobba (spela pingis).


/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0