Faaaan

Jaa, jag är lack. Allt går åt helvete just nu. Ryggen är hemsk. Internet krånglar. Å sen är jag skitarg på mästarnas mästare. Jag älskar programmet, hur bra som helst. Men totalt orättvist. Blä på det. Att man ska behöva bli arg sista programmet är inte okej.

Hur som helst. Sen träning va det idag, så då blir det även sen sänggång. Jag är sjukt trött å ska upp tidigt imorgon. Usch å fy.

Dock har jag en grej att glädjas åt. Eller egentligen två, å då är en att vi åker till Turkiet snart. Men det som jag glädjs mest åt just nu är CL-resultaten. Bayern München - Manchester United 2-1. Härligt!

Nu är det nattinatti.

//Emma

Kommentarer
Postat av: vbvl

tönt håll klaffen

2010-03-30 @ 23:57:47
Postat av: hej

hoppas du är glad idag :D

2010-03-31 @ 12:18:31
Postat av: Emma

Hahahaha det är bl a min blogg, så jag säger exakt va jag vill! :D



Idag är jag glad, bara för att du kommenterat ;)

2010-03-31 @ 16:46:46
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0