Engelsk tråklitteraturhistoria

Sitter och läser om engelsk litteraturhistoria, oerhört intressant. NOT!
Så tråkigt att ingenting fastnar och vi har prov på torsdag på typ 14 författare, vad deras verk är, hur deras uppväxt var osv. När kommer jag ha användning för det här i det verkliga livet?

Kommer aldrig någonsin att ställa mig och föreläsa om Lord Byron eller Robert Burns för någon, men det ska ju vara högskoleförberedande.

Grått, dimmigt och regningt ute. Imorse när jag såg all snö på marken kände jag för att ligga kvar i sängen och bara somna om. Men icke! Duktig som jag är pallrade jag mig till skolan :) Ett praktexemplar på hur en elev bör vara. Inget skolk här inte! 

Ser fram emot kvällens träning då jag mår mycket bättre idag och hoppas att det kommer några fler ikväll än vad det gjorde igår. Dock tråkigt då planen kommer vara snöfylld och slaskig, men är det påväg mot ljusare och varmare tider så är det så och det finns inget vi kan göra. Bara hoppas på att detta blöta väder försvinner så fort som möjligt! 

20 grader varmt och soligt i Turkiet just nu. Awesome! Snart åker vi :)

http://www.occc.edu/Pioneer/Archives/July_13_2009/images/lord-byron.jpg

Lord Byron får vara med i bloggen idag, hoppas han blir glad nu :)


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0