En låååång dag

Fredagen är slut, å det är dags för mej att krypa ner i sängen. Jobbade som sagt 11-19. Efter det hämta jag upp Janna å vi åkte til Carro där vi hade en liten lagfest. Med liten menas att vi bara var några stycken som var där, me nvi hade det så trevligt iaf. Åkte efter ett tag å hämta pappa å Emil i Solna å nu är jag hemma.

En lång dag som sagt. Å morgondagen blir ännu längre. Hur ska detta gå? I all denna stress under dagen så kom jag på typ vid tiotiden ikväll att jag inte har ätit nån middag. Jag är dessutom hungrig nu, men ska ju äta frukost om några timmar , så jag hoppas jag överlever fram tills dess ;)



Men nu mina kära vänner ropar sängen på mej. Sov gott å dröm sött å festa järnet ni som är ute ;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0