Donken

Alltså, jag måste ta mej tid, mitt i förandet till att berätta hur arg jag blev idag på min lunch. Jag gick till Donken, va tvungen att ta med mej då jag hade sjukt bråttom. Jag gick till kassan å sa:
"En dubbel naturell cheeseburgare tack"
"Vi har inte dom kvar"
"Men ta en naturell cheese med extra kött då"
(Det är exakt samma)

Det skulle dröja ett tag å jag fick dessutom betala tre kronor för mycket. Inte för att det spela så stor roll, men såhär i efterhand gör det det.

Éfter ett tag kommer hon ut med burgarn å jag tar den å går. När jag kommer till tunnelbanan å öppnar så visar det sej vara: bröd, två kött, ketchup å gurka. VAFAN?! För det första, vart va osten? Jag menar cheeseburgare. Å sen naturell, det ska va med bara ost å inget annat. Å där va min lunch förstörd....'

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0